nájdených produktov
pre všetky výsledky stlačte enter

FAQ

Odkiaľ pochádzajú vaše produkty?

Naše produkty sú vyrábané čiastočne v Európe a čiastočne v Číne. Snažíme sa efektívne spolupracovať s našimi dodávateľmi, aby sme mohli ponúknuť na trhu najlepšie ceny a rýchle dodanie tovaru.

Akú máte záručnú dobu na produkty?

Všetky naše produkty sú certifikované a záručná doba je 2 roky. Prosím berte na vedomie, že sa na svetelné zdroje (žiarovky, žiarivky, atd. ) záruka nevzťahuje.

Spoločnosť Rendl Light Studio

Od roku 1990 Rendl Light Studio ponúka vysoko kvalitné riešenie osvetlenia. Sme firma s neustálou inováciou, ktorá ponúka nadštandardné služby, vysokú kvalitu produktov a jedinečný design. Naša spoločnosť je založená na širokých znalostiach osvetlenia a schopnosti vnímať potreby a priania zákazníka. Sme pre vás tým pravým business partnerom, ak už hľadáte vnútorné alebo vonkajšie osvetlenie do bytu či domu tak i osvetlenie pre komerčné a priemyselné priestory.

Ponúkate najmodernejší sortiment?

Áno ponúkame. Svetelné technológie a design sa vyvíjajú veľmi rýchlo a my intenzívne pracujeme na tom, aby nám starý tovar neležal na sklade, čo je dnes bežný problém väčšiny dodávateľov. V novom katalógu 2018 očakávame okolo 800 noviniek.

Za ako dlho mi bude tovar doručený?

Objednávky sa expedujú ihneď (pokiaľ sú skladom) po pripísaní platby na náš účet. Doručenie zásielok sprostredkováva firma UPS a to behom 2-4 pracovných dní na vašu adresu alebo adresu zákazníka vo vašom zastúpení. Nepožadujeme žiadne minimum pre objednávku. Pri objednávke nad 120€ bez DPH neplatíte poštovné. Pre objednávky do 120€ bez DPH je poplatok vo výške 12€.

Prečo by som mal používať vaše osvetlenie?

Naše osvetlenie sa dá jednoducho špecifikovať, inštalovať a udržiavať. Máte nejaké otázky? Pokiaľ uvidíte nejakú položku, ale požadujete úpravu, prosím kontaktujte nás. Dajte nám vedieť, ako Vám môžeme pomôcť.

Aký je postup pri reklamácií tovaru?

Priemerné percento reklamácií by sa malo pohybovať okolo 1% ročne. Reklamácie riešíme okamžite a to náhradou, dobropisom, náhradným dielom alebo opravou. Reklamácie sa vybavujú u nás na predajni, preto je nutné, aby zákazník zaslal reklamovaný tovar na adresu showroomu spoločne s dokladom o zakúpení. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník. Vybavenie reklamácie môže trvať až 30 dní od obdržania reklamovaného tovaru a dokladu o kúpe. Po vybavení reklamácie zasielame zákazníkovi tovar kurierom na naše náklady.

Prečo neponúkate návrhové výpočty?

Pokiaľ máte výkres s uvedenými rozmermi danného priestoru, vieme Vám len doporučiť svietidlá na základe funkčnosti a design.

Kde môžem získať technický list produktu?

Je k stiahnutiu na webe v karte produktu.

Ponúkate možnosť asistencie s projektmi?

Projekty nespracovávame, ale ponúkame možnosť asistencie. Môžeme Vám podľa vášho projektu pomoc s výberom svietidiel a ich umiestením.

Prečo nepredávate tovar do Ameriky a na Stredný východ?

Môžeme, ale náklady na dopravu musíme prepočítať a zákazník by si hradil všetky náklady spojené s dopravou vr. colných poplatkov sám.

Skladová zásoba

Väčšina produktov je skladom a k okamžitej expedícií.